Ondertussen bij Artica...

We zijn altijd lekker druk met mooie dingen maken. Daar laten we je graag van meesnoepen. Vandaar deze snackable updates. Ook lekker. De echte fans weten ons op Facebook en Instagram te vinden. Wil je meer dan ons alleen bijbenen? Duik dan in ons portfolio.

 

  • Internationaal projectmanager bij Artica... dat klinkt leuk, maar wat houdt dat eigenlijk in? Een veelgestelde vraag. Denise en Riëtte weten het als geen ander. Respectievelijk 3,5 en 11 jaar zijn ze verantwoordelijk voor standbouw-projecten bij Artica.

  • Voor de toonaangevende tuinbeurs Spoga ontwikkelden we voor onze klant Hartman een compleet nieuwe stand. 

  • Artica gaat aan de slag voor de merken Peroni, Grimbergen en Meantime, die onder de Koninklijke Grolsch vallen.

  • Door Susanne Scholten Linde, vormgever. 

    Ik was als stagiaire een jonkie en ben nu als collega nog steeds een ‘ukkie’ in dit bedrijf. Maar hoewel ik nog hartstikke jong ben, word ik nooit behandeld als ‘het meisje dat net komt kijken’.

  • Door Rutger Smelt, Audiovisual Concepter

    Als klein knaapje was ik al gefascineerd door science fiction films. Ik droomde over de holosuites uit Star Trek. Met grote ogen keek ik naar de vliegende auto’s in Blade Runner, of de virtuele reizen in Total Recall. Ik keek enorm uit naar de toekomst, waar al deze ontwikkelingen werkelijkheid zouden worden...

  • Door Hans Snoeijink, creatief directeur 

    Ervaring en ego’s in ons vak; dodelijk! Het kan ervoor zorgen dat veel ideeën in een vroeg stadium onderuit gaan. Dat jonge talenten niet serieus genomen worden, want “ze moeten nog zo veel leren... dat kunnen ze nog niet weten”. Ik merk dat er bij veel bureaus zelfs bepaalde angst heerst...

  • Door Odette Wubbels, projectmanager

    Het besef dat ik hier al langer werk dan de leeftijd van enkele collega’s... oei! 23 jaar bij Artica. Ja ik heb de nodige ontwikkelingen al meegemaakt. Want dat er veel veranderd is, hoef ik niemand uit te leggen. Maar is er dan niks hetzelfde gebleven? Zeker wel. Uiteindelijk blijft de basis van marketing onveranderd.

  • Door Hilbert Seine, art director

    Als ik je vraag om een vel papier in vieren te vouwen, weet ik voor 99% zeker hoe je dat doet. Doormidden en nog eens doormidden. Keurig in vier gelijke delen. Als ik een groep vraag het woord ‘rood’ te lezen vanaf een groen scherm, zie ik iedereen moeilijk kijken. Het klopt niet en je hersenen geven een soort...

  • Alldra heeft zich in een verleidelijk nieuw jasje gestoken. We gaven deze topping-producent een zoete opfrisbeurt. De vernieuwde huisstijl met scherpere pay-off en opvallend gedetailleerde fotografie komt overal terug. Bijvoorbeeld in de nieuwe brochure of de website. Snoep er maar lekker van op www.alldra.nl. En oja! Als kers op de donut gaan we ook nog aan de slag met een beurspresentatie.

  • “De website moet fungeren als je online visitekaartje” is een veelgebruikte uitdrukking door ondernemers. Naar mijn mening kan dit echt niet meer. Tien jaar geleden kwam je met deze gedachte nog weg, maar vandaag de dag moet je website het kloppend hart zijn van je (online) communicatie. Met een website ga je heel anders om dan met een visitekaartje, mag ik hopen. Ik leg je graag uit waarom!