Enkco

 

OPDRACHT

Ontwikkel een concept bij de merknaam Mister Burger. Dit concept moet supermarktinkopers triggeren het product op te nemen in hun assortiment. En vervolgens moet het consumenten enthousiasmeren om de premium hamburgers uit de vriezer te kopen, proeven en sharen!

WERKWIJZE

Van foodfestival naar je vriezer… we presenteerden Mister Burger als dé hamburger van de foodfestivals. Maar dan gewoon in je vriezer! Deze boodschap vertaalden we door naar de productverpakking. Maar ook de handelsflyers, folders, with compliment cards, foodtruck én de online uitingen kwamen van onze hand. Zo ontwikkelden we de volledig nieuwe website en creëren we nog altijd een smakelijke contentstrategie op Instagram.

RESULTAAT

Mister Burger heeft een gezicht gekregen. Met een eigen, herkenbare identiteit. We zorgden voor een goede lancering van het nieuwe merk en online activaties om brand awareness te creëren. Mister Burger is klaar voor de toekomst.

Trek gekregen? Mister Burger is verkrijgbaar bij diverse supermarkten.