Zuivelhoeve

OPDRACHT

Verscherp de positionering van Zuivelhoeve, in de lijn van haar huidige merkidentiteit. Kies voor een duidelijk onderscheidend vermogen in tone-of-voice, look-and-feel en laat dit blijken aan de hand van storytelling.

Mobiele website Zuivelhoeve

Website afbeelding

WERKWIJZE

Zuivelhoeve is de enige producent die lokaal haar producten maakt, met melk van Twentse boeren die ze ook écht kent. De afstand tussen bedrijf, boer en koe is klein. Het verhaal van dit merk bestond al, wij staken het in het een leuk jasje. De nuchtere en ambachtelijke uitstraling lieten we terugkomen in al onze uitingen. ‘Als je weet wat je eet, proef je meer’ werd de rode draad in het verhaal van Zuivelhoeve. De herkenbare elementen van dit merk, hielden we erin. Het vertrouwde emmertje en de bestaande pay off, onmeunig lekker, verdwenen niet uit het beeld.

Advertentie Zuivelhoeve

Facebook Zuivelhoeve

We ontwikkelden verschillende advertenties met een passende stijl: ambachtelijk en uniek. De website transformeerden we naar een platform waar het verhaal van Zuivelhoeve duidelijk naar voren komt. Van de melk van de koe naar het befaamde emmertje… Alle stappen van het productieproces zetten we op de site. Tevens ontwikkelden we een social media plan om deze online storytelling nog verder uit rollen. Transparantie naar de consument en de gezelligheid van de producent komen duidelijk naar voren.

Zuivelhoeve Advertentie Diane Roerink

RESULTAAT

We scherpten een merk aan waar we al jaren voor werken. Zuivelhoeve is nu niet alleen bekend door haar emmertje, maar ook door haar ambachtelijke uitstraling. Het is een herkenbaar product geworden, dat niet meer uit het schap is weg te denken. Ook online is dit merk uitgegroeid tot iets groots.

Beelden Zuivelhoeve Sial

Kerstbrochure Zuivelhoeve Out of home